REGULAMIN ROZGRYWEK PREDATOR GAMES SEZON 2
1. DEFINICJE
Określenia zapisane w Regulaminie i jego załącznikach wielką literą, których znaczenie zostało
zdefiniowane poniżej, należy rozumieć w następujący sposób:
1.1. Członkowie Drużyn – uczniowie Placówki Szkolnej będący członkami Reprezentacji
Placówki Szkolnej i jednocześnie Zawodnikami lub Zawodnikami Rezerwowymi jednej z
drużyn: Drużyny LOL, Drużyny CS2, Drużyny Fortnite, Drużyny Rocket League lub Drużyny
Szachowej;
1.2. Drużyna lub Drużyny – kolektywna nazwa dla Drużyn LOL, Drużyn CS2, Drużyn Fortnite,
Drużyn Rocket League oraz Drużyn Szachowych;
1.3. Drużyna Fortnite – Drużyna utworzona w ramach jednej Reprezentacji Placówki Szkolnej
składająca się z jednego Członka Drużyny, który rozegra rozgrywki w grę Fortnite w ramach
Rozgrywek Predator Games;
1.4. Drużyna CS2 – Drużyna utworzona w ramach jednej Reprezentacji Placówki Szkolnej
składająca się z sześciu Członków Drużyny: pięciu zawodników i jednego zawodnika
rezerwowego, którzy rozegrają rozgrywki w grę Counter Strike 2 w ramach Rozgrywek
Predator Games;
1.5. Drużyna LOL – Drużyna utworzona w ramach jednej Reprezentacji Placówki Szkolnej
składająca się z sześciu Członków Drużyny: pięciu zawodników oraz jednego zawodnika
rezerwowego którzy rozegrają rozgrywki w grę League of Legends w ramach Rozgrywek
Predator Games;
1.6. Drużyna Rocket League – Drużyna utworzona w ramach jednej Reprezentacji Placówki
Szkolnej składająca się z czterech Członków Drużyny: trzech zawodników i jednego
zawodnika rezerwowego, którzy rozegrają rozgrywki w grę Rocket League w ramach
Rozgrywek Predator Games;
1.7. Drużyna Szachowa – Drużyna utworzona w ramach jednej Reprezentacji Placówki Szkolnej
składająca się z jednego Członka Drużyny, który rozegra rozgrywki w grę Szachy w ramach
Rozgrywek Predator Games;
1.8. Organizator – Organizator Rozgrywek Predator Games, tj. Fantasyexpo Sp. z o.o. z
siedzibą we Wrocławiu, ul. Prosta 36, 53-508 Wrocław, wpisana do Rejestru
Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla
Wrocławia Fabrycznej VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod
numerem KRS 0000496522, NIP: 8911796193, REGON: 022340859, posiadająca kapitał
zakładowy w wysokości 10 000,00 zł, organizujący Rozgrywki Predator Games na zlecenie
ACER POLAND Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Granicznej 8 D, E /bud. 4, 5,
zarejestrowaną w rejestrze przedsiębiorców KRS prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla
Wrocławia-Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru
Sądowego pod nr KRS 0000378298, NIP 1080010052;
1.9. Operator – GREZLY sp. z o.o. z siedzibą w Gdyni, przy ul. Izydy 13, 81-601 Gdynia, KRS:
0000920219; podmiot odpowiedzialny za dostarczenie rozwiązań technicznych, w tym
Oprogramowania oraz dedykowanej strony internetowej administrowanej przez Operatora,
umożliwiających utworzenie konta oraz rozegranie poszczególnych gier w ramach
Rozgrywek. Z Regulaminem i Polityką Prywatności Operatora można zapoznać się pod
adresem wskazywanym przez GREZLY sp. z o.o. jako administratora Oprogramowania i
strony internetowej w domenie https://arrmy.gg/: https://arrmy.gg/pl/regulations,
https://tft.arrmy.gg/pl/privacy-policy;
1.10. Placówka Szkolna – podstawowa lub ponadpodstawowa, publiczna lub niepubliczna
placówka oświatowa z siedzibą na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;
1.11. Przedstawiciel – osoba fizyczna wykonująca w Placówce Szkolnej czynnie zawód
nauczyciela w rozumieniu ustawy Karta nauczyciela oraz upoważniona do przetwarzania
danych osobowych uczniów danej Placówki Szkolnej, co zostanie potwierdzone na
podstawie przekazanego przez nauczyciela zaświadczenia. Przedstawiciel pełni funkcję
Koordynatora Predator Games w Placówce Szkolnej, zobowiązanego do przekazania na
rzecz Organizatora zgód, dokumentów i informacji wymaganych Regulaminem;
1.12. Regulamin – niniejszy regulamin wraz z wszelkimi załącznikami, oraz jego ewentualnymi
przyszłymi zmianami, który określa zasady rozgrywek e-gamingowych pod tytułem „Predator
Games Sezon 2”;
1.13. Regulamin Serwisu – regulamin Serwisu, dostępny pod adresem
https://drive.google.com/file/d/1ankRRwf_x388BUP-Gt9IcyP2Fh9UOmNA/view?usp=sharing
;
1.14. Reprezentacja Placówki Szkolnej – potwierdzona przez Przedstawiciela reprezentacja
Placówki Szkolnej w której jest zatrudniony Przedstawiciel, składająca się z wszystkich
Drużyn potwierdzonych przez daną Placówkę Szkolną; w skład Reprezentacji Placówki
Szkolnej, która chce wziąć udział w Punktacji Generalnej Reprezentacji (klasyfikacji Szkół)
wchodzą obligatoryjnie – dla szkół podstawowych: minimum po jednej drużynie: Rocket
League, Fortnite, Szachy, a dla szkół ponadpodstawowych: minimum po jednej drużynie:
Leauge of Legends, Counter-Strike 2, Szachy;
1.15. Rozgrywki Predator Games – prowadzone zgodnie z Regulaminem rozgrywki esportowe,
w których uczestnicy rozegrają symultanicznie, w ramach Drużyn, rozgrywki w następujące
gry online: „Fortnite”, “Rocket League”, “Counter-Strike 2“ “Szachy” oraz „League of
Legends”;
1.16. Serwer Rozgrywek – kanał komunikacji pomiędzy Organizatorem a Członkami Drużyn,
który Organizator utworzył w Serwisie Discord – pod adresem:
https://discord.gg/predatorgames (regulamin i polityka prywatności ww. serwisu dostępne
są pod adresem: https://discord.com/terms oraz https://discord.com/privacy);
1.17. Serwis – serwis internetowy dostępny pod adresem www.predatorgames.pl, udostępniający
usługi na szczegółowych zasadach określonych w odrębnym Regulaminie Serwisu
“predatorgames.pl”;
1.18. Zawodnik – Członek Drużyny wyznaczony do gry w daną grę w pierwszym składzie;
1.19. Zawodnik Rezerwowy – Członek Drużyny wyznaczony do gry w daną grę na wypadek
gdyby uczestnictwo w rozgrywkach Zawodnika z tej samej Drużyny okazało się niemożliwe.
1.20. Oprogramowanie – program komputerowy administrowany przez Operatora, działający pod
nazwą arrmy.gg oraz w domenie https://arrmy.gg/, oferującej świadczoną przez Operatora
usługę umożliwiającą rywalizację w sportach elektronicznych online (rozgrywki). Z
Oprogramowania można skorzystać w ramach przekierowania użytkownika z Serwisu, w
szczególności w celu utworzenia konta i uczestnictwa w wybranych rozgrywkach.
2. POSTANOWIENIA OGÓLNE
2.1. Regulamin jest zbiorem zasad, do których zobowiązani są stosować się każdy Zawodnik,
Drużyna, Reprezentacja Placówki Szkolnej i Przedstawiciel, w celu zapewnienia atmosfery
uczciwej rywalizacji i współzawodnictwa.
2.2. Naruszenie zasad Regulaminu przez któregokolwiek z Zawodników lub Przedstawiciela
może skutkować wykluczeniem Drużyny lub Zawodnika (według decyzji Organizatora) z
Rozgrywek Predator Games. Organizator zastrzega sobie prawo do rozstrzygania sporów i
nadużyć zgodnie z nadrzędną zasadą fair play obowiązującą we wszystkich rozgrywkach
sportowych.
2.3. Organizator posiada prawo do wprowadzania zmian w Regulaminie z ważnych przyczyn, w
szczególności: zmiana przepisów prawa, przeciwdziałanie nadużyciom lub też usprawnienie
świadczenia usług. Zmiany nie będą dotyczyły praw nabytych wcześniej przez uczestników
Rozgrywek Predator Games i zostaną ogłoszone w terminie i sposób umożliwiający
uczestnikom Rozgrywek Predator Games zapoznanie się z nimi i podjęcie decyzji o
kontynuacji uczestnictwa lub rezygnacji z uczestnictwa w Rozgrywkach Predator Games.
2.4. Serwer Rozgrywek oraz Serwis są głównymi kanałami komunikacji pomiędzy Organizatorem
i Członkami Drużyn, a informacje tam przekazane mają pierwszeństwo przed informacjami
dotyczącymi rozgrywek, a przekazanymi w inny sposób (np. e-mail). Ponadto Członkowie
Drużyn będą otrzymywali wiadomości e-mail określające estymowany czas rozpoczęcia
kolejnych rozgrywek w ramach Rozgrywek Predator Games.
2.5. Członkowie Drużyn zobowiązani są do śledzenia informacji publikowanych bezpośrednio
przez Organizatora na Serwerze Rozgrywek oraz w Serwisie w celu powzięcia informacji, o
dokładnych datach i godzinach rozgrywek w ramach Rozgrywek Predator Games.
Organizator zastrzega, że z uwagi na niemożliwość przewidzenia, ile czasu będą trwały
indywidualne rozgrywki, kolejne rozgrywki po rozpoczęciu Czasu trwania Rozgrywek mogą
rozpocząć się wcześniej lub później niż przewidziano w Regulaminie. Dodatkowo
Członkowie Drużyn i Przedstawiciele mogą kontaktować się z Organizatorem pod adresem
e-mail kontakt@predatorgames.pl w celu potwierdzenia dokładnej godziny rozpoczęcia
rozgrywki, w której będą uczestniczyć.
2.6. Warunkiem udziału w Rozgrywkach Predator Games są:
2.6.1 utworzenie konta w Serwisie przez każdego Członka Drużyny oraz podanie danych
niezbędnych do utworzenia konta;
2.6.2 udzielenie niezbędnych zgód i oświadczeń przez Członka Drużyny, w tym na udział w
Rozgrywkach Predator Games oraz na przestrzeganie warunków Regulaminu oraz
Regulaminu Serwisu, a w przypadku małoletnich Członków Drużyn – również
przekazanie Przedstawicielowi podpisanych zgód rodzica lub opiekuna prawnego na
wzięcie udziału w Rozgrywkach Predator Games oraz na przestrzeganie warunków
niniejszego Regulaminu, według wzoru określonego w Załączniku,
2.6.3 prawidłowa rejestracja Reprezentacji Placówki Szkolnej i/lub Drużyny oraz następnie
Aktywacja zgodnie z Regulaminem oraz zgłoszenie Reprezentacji i/lub Drużyny do
udziału w Rozgrywkach, wraz z udzieleniem niezbędnych zgód i oświadczeń przez
Przedstawiciela, w tym o odbiorze pisemnych zgód rodzica lub opiekuna prawnego
każdego z małoletnich Członków Drużyn oraz zgody placówki szkolnej;
2.7. Udział Uczestnika w Rozgrywkach Predator Games jest równoznaczny z akceptacją
Regulaminu i jego postanowień, jak również Regulaminu Serwisu, wykorzystywanego ro
organizacji Rozgrywek, a także wszystkich zasad gier i instrukcji przekazanych przez
Organizatora za pośrednictwem Serwisu.
3. REJESTRACJA DO ROZGRYWEK PREDATOR GAMES
3.1. Rozgrywki Predator Games mają charakter zamknięty, co oznacza, że w Rozgrywkach
Predator Games udział mogą wziąć wyłącznie zarejestrowane w Serwisie oraz następnie
aktywowane na zasadach określonych w Regulaminie Reprezentacje Placówek Szkolnych
i/lub Drużyny.
3.2. Rejestracji Drużyny i/lub Reprezentacji Placówki Szkolnej dokonać może każdy z Członków
Drużyny. Wymaganym elementem Rejestracji jest podanie przez kapitana Drużyny adresu
e-mail Przedstawiciela, który następnie potwierdzi udział Drużyny i/lub Reprezentacji
Placówki Szkolnej. Brak potwierdzenia ze strony Przedstawiciela skutkuje odmową udziału
Drużyny i/lub Reprezentacji Placówki Szkolnej w Rozgrywkach.
3.3. Członkami Drużyn zgłoszonych z danej Placówki Szkolnej mogą być wyłącznie uczniowie tej
samej Placówki Szkolnej, w której zatrudniony jest Przedstawiciel.
3.4. Członkami Drużyn mogą być wyłącznie uczniowie, którzy ukończyli 7 rok życia, spełniający
jednocześnie warunek minimalnego wymaganego wieku określonego dla każdej z gier w
pkt. 3.4.3 – 3.4.7. Regulaminu, posiadają aktywne konto poczty elektronicznej na dowolnym
serwerze i posiadają aktywne konta użytkowników w następujących platformach
internetowych:
3.4.1. Army.gg mieszczącym się pod adresem: https://arrmy.gg/pl/login/ (utworzenie konta
w domenie Operatora tej strony będzie również możliwe korzystając z linku
kierującego do rejestracji dostępnego w Serwisie);
3.4.2. Epic Games mieszczącym się pod adresem: epicgames.com – w przypadku
Członków Drużyn Fortnite i Drużyn Rocket League, przy czym każdy z uczestników
musi mieć ukończone 13 lat;
3.4.3. Riotgames mieszczącym się pod adresem: riotgames.com – w przypadku członków
Drużyn LOL, przy czym każdy z uczestników musi mieć ukończone 12 lat;
3.4.4. Chess mieszczącym się pod adresem chess.com – w przypadku członków Drużyn
Szachowych, przy czym każdy z uczestników musi mieć ukończone 7 lat;
3.4.5. Steam mieszczący się pod adresem https://store.steampowered.com/ w przypadku
Członków Drużyn CS2, przy czym każdy z uczestników musi mieć ukończone 16
lat;
3.5. Osoby nieposiadające pełnej zdolności do czynności prawnych, w tym osoby które nie
ukończyły 18 roku życia, mogą być Członkami Drużyn pod warunkiem przekazania
Przedstawicielowi pisemnej zgody rodzica lub opiekuna prawnego, zgodnej ze wzorem
zgody stanowi Załącznik nr 1 do Regulaminu. Organizator zastrzega sobie prawo weryfikacji
odpowiednich zgód rodziców lub przedstawicieli ustawowych Członków Drużyn.
Przedstawiciel najpóźniej przy potwierdzeniu Reprezentacji Placówki Szkolnej zgodnie z pkt.
3.2. potwierdza odebranie pisemnych zgód rodziców lub opiekunów prawnych, dotyczących
wszystkich małoletnich Członków Drużyn.
3.6. W celu potwierdzenia Reprezentacji Placówki Szkolnej i/lub Drużyny Przedstawiciel
zobowiązany jest do podjęcia następujących czynności:
3.6.1. potwierdzenia swojej tożsamości w Serwisie, w tym dodania za pośrednictwem
funkcjonalności Serwisu pisemnego oświadczenia podmiotu uprawnionego do
reprezentowania Placówki Szkolnej, w której zatrudniony jest Przedstawiciel,
wyrażającego zgodę na zgłoszenie Drużyny i/lub Reprezentacji Placówki Szkolnej,
zawierającego pieczęć Placówki Szkolnej; wzór zgody stanowi Załącznik nr 2 do
Regulaminu;
3.6.2. potwierdzenia za pośrednictwem funkcjonalności Serwisu następujących danych
każdego z Członków Drużyn wchodzących w skład Reprezentacji Placówki Szkolnej
i/lub Drużyny:
3.6.2.1. Imię i Nazwisko Członka Drużyny;
3.6.2.2. Adres e-mail Członka Drużyny;
3.6.2.3. nick Członka Drużyny w odpowiednim serwisie lub serwisach zgodnie z pkt
3.4.3-3.4.6. powyżej;
3.6.2.4. spełnienie wymagań co do minimalnego wieku Członków Drużyny w
odniesieniu do każdego członka Drużyny.
3.6.3. potwierdzenia oświadczenia o tym, że:
– dane osobowe Przedstawiciela (t.j. imię i nazwisko, e-mail nauczyciela) zostały
pozyskane i przekazane przez ucznia w procesie Rejestracji w sposób zgodny z
prawem i za zgodą Przedstawiciela, oraz że wyraża zgodę na przetwarzanie swoich
danych osobowych (imienia, nazwiska, miejsca zatrudnienia, adresu e-mail oraz
innych danych podanych dobrowolnie) w celach zwązanych z organizacją
Rozgrywek Predator Games,
– potwierdzane przez Przedstawiciela dane Zawodników są pozyskane i
przetwarzane przez Przedstawiciela w sposób zgodny z prawem (posiada zgodę
osób, których dane przekazuje, a w przypadku małoletnich – ich rodziców/opiekunów
prawnych lub jest osobą upoważnioną przez Placówkę Szkolną), oraz że
– Przedstawiciel otrzymał pisemne potwierdzenie udzielenia zgody rodzica lub
opiekuna prawnego małoletniego członka Drużyny, którego wzór zgody stanowi
Załącznik nr 1 do Regulaminu; Organizator może żądać na każdym etapie
rozgrywek okazania oryginału zgód;
3.6.4. potwierdzenia przez Przedstawiciela akceptacji postanowień Regulaminu Serwisu,
niniejszego Regulaminu oraz Polityki prywatności,
3.6.5. przekazania numeru telefonu Przedstawiciela w celu umożliwienia kontaktu
Organizatora z Przedstawicielem w sprawach dotyczących Rozgrywek, wraz ze
zgodą na przetwarzanie tych danych przez Organizatora.
– dalej: „Rejestracja”.
3.7. Przedstawiciel jest odpowiedzialny za weryfikację prawidłowości danych członków
Reprezentacji Placówki Szkolnej i/lub Drużyny, za potwierdzenie prawidłowości tych danych,
oraz zebranie zgód rodziców lub opiekunów prawnych Zawodników.
3.8. Członkowie Drużyn oraz Przedstawiciel wchodzących w skład Reprezentacji Placówki
Szkolnej, muszą:
3.8.1. potwierdzić swoją zgodę, a w przypadku niepełnoletnich Członków Drużyn
dostarczyć Przedstawicielowi oraz Organizatorowi zgodę rodzica lub opiekuna na
udział w Rozgrywkach Predator Games (wymagane);
3.8.2. zaakceptować Regulamin, Regulamin Serwisu oraz Politykę prywatności
(wymagane);
3.8.3. potwierdzić, że Przedstawiciel uzyskał zgodę na przekazanie Organizatorowi
danych osobowych Zawodnika;
oraz mogą:
3.8.4. wyrazić bezpośrednią zgodę na przesyłanie na adres e-mail ofert handlowych, w
tym informacji związanych z przyszłymi edycjami Turnieju przez Fantasyexpo sp. z
o.o. i Acer Poland sp. z o.o.
3.9. Po potwierdzeniu gotowości do uczestniczenia w Reprezentacji Placówki Szkolnej i/lub
Drużynie, oraz do przystąpienia do rozgrywek w Rozgrywkach Predator Games, a także
udzieleniu zgody na przetwarzanie danych osobowych przez wszystkich uczestników
Drużyny oraz Przedstawiciela, Drużyna otrzyma za pośrednictwem Serwisu informacje o
aktywacji Drużyny.
3.10. Aktywacja powinna nastąpić nie później niż do dnia 7 października 2024 roku, do godziny:
23:59.
4. ZASADY I PRZEBIEG ROZGRYWEK
4.1. Rozgrywki Predator Games rozpoczynają się w dniu 9 października 2024 roku o godz. 16:00
[dalej: „Czas trwania Rozgrywek”].
4.2. Rozgrywki zostaną podzielone na szkoły Podstawowe oraz szkoły Ponadpodstawowe.
4.3. W Czasie trwania Rozgrywek Predator Games:
– każda Drużyna Fortnite zmierzy się w rozgrywce w grę Fortnite, która to rozgrywka
będzie trwała łącznie 9 dni [dalej: „Rozgrywka Fortnite”],
– każda Drużyna LOL zmierzy się w rozgrywce w grę League of Legends, która to
rozgrywka będzie trwała łącznie 5 dni [dalej: „Rozgrywka LOL”],
– każda Drużyna CS2 zmierzy się w rozgrywce w grę Counter Strike 2, która to
rozgrywka będzie trwała łącznie 5 dni [dalej: „Rozgrywka CS2”],
– każda Drużyna Rocket League zmierzy się w rozgrywce w grę Rocket League, która
to rozgrywka będzie trwała łącznie 5 dni [dalej: ,,Rozgrywka Rocket League”],
– każda Drużyna Szachowa zmierzy się w rozgrywce w grę Szachy, która to
rozgrywka będzie trwała łącznie 4 dni [dalej: ,,Rozgrywka Szachowa”].
4.4. Szkoły Podstawowe będą mogły wziąć udział tylko w Rozgrywkach Rocket League, Fortnite
oraz Szachowych.
4.5. Szkoły Ponadpodstawowe będą mogły wziąć udział tylko w Rozgrywkach LOL, CS2 oraz
Szachowych.
4.6. Rozgrywki Szachowe będą miały wspólną drabinkę dla szkół Podstawowych oraz
Ponadpodstawowych. Oznacza to, że każdy Uczestnik biorący udział w Rozgrywkach
Szachowych będzie zdobywał punkty albo dla Szkoły Podstawowej albo dla Szkoły
Ponadpodstawowej w zależności, do której należy jego Drużyna.
4.7. Wyniki zdobyte łącznie przez Drużynę Fortnite, Drużynę Rocket League i Drużynę
Szachową uczestniczących w rozgrywkach dla szkół podstawowych będą oceniane za
pośrednictwem systemu punktów, jako niezależne etapy rozgrywek, jednakże ostateczna
suma punktów zdobyta w trzech rozgrywkach będzie stanowiła punktację generalną
Reprezentacji Placówki Szkolnej dla szkół podstawowych. W przypadku więcej niż 1
Drużyny w jednej grze, do punktacji bierze się pod uwagę tylko najlepszą drużynę, tj. tę,
która uzyskała najwyższe miejsce w rankingu [dalej: „Punktacja Generalna
Reprezentacji”].
4.8. Wyniki zdobyte łącznie przez Drużynę League of Legends, Drużynę Counter-Strike 2 i
Drużynę Szachową uczestniczących w rozgrywkach dla szkół ponadpodstawowych będą
oceniane za pośrednictwem systemu punktów, jako niezależne etapy rozgrywek, jednakże
ostateczna suma punktów zdobyta w trzech rozgrywkach będzie stanowiła punktację
generalną Reprezentacji Placówki Szkolnej dla szkół Ponadpodstawowych. W przypadku
więcej niż 1 Drużyny w jednej grze, do punktacji bierze się pod uwagę tylko najlepszą
drużynę, tj. tę, która uzyskała najwyższe miejsce w rankingu [dalej: „Punktacja Generalna
Reprezentacji”].
4.9. Punktacja Generalna Reprezentacji będzie osobna dla szkół Podstawowych oraz
Ponadpodstawowych.
4.10. Aby Szkoła Podstawowa bądź Szkoła Ponadpodstawowa mogły wziąć udział w Punktacji
Generalnej Reprezentacji, musi posiadać przynajmniej po 1 Drużynie ze wszystkich 3 gier
dedykowanych dla danego rodzaju szkoły. Dla Szkół Podstawowych będą to drużyny:
Fortnite, Rocket League oraz Szachy, natomiast dla Szkół Ponadpodstawowych będą to
drużyny: League of Legends, Counter-Strike 2 oraz Szachy.
4.11. W Czasie trwania Rozgrywek Predator Games wszyscy Członkowie Drużyn z danej gry,
muszą mieć aktywne konta użytkowników w serwisach, o których mowa w pkt. 3.4 powyżej.
Naruszenie zasad określonych w regulaminach ww. serwisów może spowodować
zawieszenie lub blokadę konta Członka Drużyny, a tym samym spowoduje konieczność
zastąpienia go przez wyznaczonego Zawodnika Rezerwowego.
4.12. Jeżeli serwisy internetowe określone w pkt. 3.4. nie będą działały w całym Czasie Trwania
Rozgrywek Predator Games lub w jego części, Organizator zastrzega zmianę daty Czasu
trwania Rozgrywek Predator Games lub jego poszczególnych rozgrywek. Organizator nie
odpowiada za błędy infrastruktury tych serwisów, Oprogramowania lub infrastruktury
technicznej sprzętu służącego Członkom Drużyn do uczestnictwa w rozgrywkach.
4.13. W przypadku, w którym Reprezentacje Placówek Szkolnych zdobędą tożsamą ilość
punktów w Punktacji Generalnej Reprezentacji, Organizator wyliczy średnią zajętych miejsc
uzyskanych przez Placówkę Szkolną Rozgrywkach Predator Games. W takim przypadku
zwycięża Reprezentacja Placówki Szkolnej, która uzyska najniższą wyliczoną średnią
zajętych miejsc w rozgrywkach przeznaczonych dla danej szkoły.
4.14. Jeśli powyższe kryterium nie rozstrzyga remisu, w takim przypadku Drużyny których dotyczy
remis przystępują do dogrywki. Dogrywka jest rozgrywana w jednej grze w systemie BO1
(do jednej wygranej gry). Dogrywka może być rozgrywana w gry odpowiednie dla danego
typu szkoły. Organizator przydzieli stronę monety dla danej drużyny i następuje losowanie.
Zwycięska drużyna w losowaniu decyduje kto pierwszy odrzuca jedną z trzech wskazanych
gier. Ostatnia gra która pozostanie będzie grą, w którą zagrają Drużyny w ramach dogrywki.
Drużyna która zwycięzcy jest uznawana za zwycięzcę dogrywki.
4.15. Wyniki Rozgrywek Fortnite, Rozgrywek LOL, Rozgrywek CS2, Rozgrywek Rocket League i
Rozgrywek szachowych, a także Punktacja Generalna Reprezentacji będą publikowane
przez Organizatora bezpośrednio w Serwisie w Okrese trwania Rozgrywek.
ROZGRYWKA Fortnite
4.16. W ramach Rozgrywek Fortnite, w Czasie trwania Rozgrywek Predator Games, Organizator
zakłada następujący schemat przebiegu Rozgrywek Predator Games, z zastrzeżeniem, że
układ w drabince w każdym dniu Rozgrywek Fortnite jest dobierany losowo, oraz dodatkowo
po każdym dniu Rozgrywek Fortnite punkty zdobyte przez Drużyny, a określone w pkt. 4.17
ulegają wyzerowaniu:
4.16.1. [27.11.2024 – start rozgrywek 18:00] Dzień 1 Rozgrywek Fortnite, w którym Drużyny
Fortnite rozegrają 4 lobby turniejowe (drużyna rozegra cztery punktowane mecze),
po których, na podstawie zdobytej punktacji, Organizator wyłoni 75% najlepszych
Drużyn Fortnite, które zdobyły najwyższą punktację i które awansują do kolejnej
fazy. Organizator zastrzega możliwość wyłonienia dodatkowych drużyn w celu
uzupełnienia liczby do pełnej setki tj: 100, 200, 300, 400 itd;
4.16.2. [29.11.2024 – start rozgrywek 18:00] Dzień 2 Rozgrywek Fortnite, w którym Drużyny
Fortnite rozegrają 4 lobby turniejowe (drużyna rozegra cztery punktowane mecze),
po których, na podstawie zdobytej punktacji, Organizator wyłoni 75% najlepszych
Drużyn Fortnite, które zdobyły najwyższą punktację i które awansują do kolejnej
fazy. Organizator zastrzega możliwość wyłonienia dodatkowych drużyn w celu
uzupełnienia liczby do pełnej setki tj: 100, 200, 300, 400 itd;
4.16.3. [02.12.2024 – start rozgrywek 18:00] Dzień 3 Rozgrywek Fortnite, w którym
Drużyny Fortnite rozegrają 4 lobby turniejowe (drużyna rozegra cztery punktowane
mecze), po których, na podstawie zdobytej punktacji, Organizator wyłoni 75%
najlepszych Drużyn Fortnite, które zdobyły najwyższą punktację i które awansują do
kolejnej fazy. Organizator zastrzega możliwość wyłonienia dodatkowych drużyn w
celu uzupełnienia liczby do pełnej setki tj: 100, 200, 300, 400 itd;
4.16.4. [04.12.2024 – start rozgrywek 18:00] Dzień 4 Rozgrywek Fortnite, w którym
Drużyny Fortnite rozegrają 4 lobby turniejowe (drużyna rozegra cztery punktowane
mecze), po których, na podstawie zdobytej punktacji, Organizator wyłoni 75%
najlepszych Drużyn Fortnite, które zdobyły najwyższą punktację i które awansują do
kolejnej fazy. Organizator zastrzega możliwość wyłonienia dodatkowych drużyn w
celu uzupełnienia liczby do pełnej setki tj: 100, 200, 300, 400 itd;
4.16.5. [06.12.2024 – start rozgrywek 18:00] Dzień 5 Rozgrywek Fortnite, w którym
Drużyny Fortnite rozegrają 4 lobby turniejowe (drużyna rozegra cztery punktowane
mecze), po których, na podstawie zdobytej punktacji, Organizator wyłoni 500
najlepszych Drużyn Fortnite, które zdobyły najwyższą punktację i które awansują do
kolejnej fazy;
4.16.6. [09.12.2024 – start rozgrywek 18:00] Dzień 6 Rozgrywek Fortnite, w którym
Drużyny Fortnite rozegrają 4 lobby turniejowe (drużyna rozegra cztery punktowane
mecze), po których, na podstawie zdobytej punktacji, Organizator wyłoni 300
najlepszych Drużyn Fortnite, które zdobyły najwyższą punktację i które awansują do
kolejnej fazy;
4.16.7. [11.12.2024 – start rozgrywek 18:00] Dzień 7 Rozgrywek Fortnite, w którym Drużyny
Fortnite rozegrają 4 lobby turniejowe (drużyna rozegra cztery punktowane mecze),
po których, na podstawie zdobytej punktacji, Organizator wyłoni 200 najlepszych
Drużyn Fortnite, które zdobyły najwyższą punktację i które awansują do kolejnej
fazy;
4.16.8. [17.12.2024 – start rozgrywek 18:00] Dzień 8 Rozgrywek Fortnite, w którym
Drużyny Fortnite rozegrają 4 lobby turniejowe (drużyna rozegra cztery punktowane
mecze), po których, na podstawie zdobytej punktacji, Organizator wyłoni 100
najlepszych Drużyn Fortnite, które zdobyły najwyższą punktację i które awansują do
kolejnej fazy;
4.16.9. [18.12.2024 – start rozgrywek 18:00] Dzień 9 Rozgrywek Fortnite, w którym
Drużyny Fortnite rozegrają 4 lobby turniejowe (drużyna rozegra cztery punktowane
mecze), 10 Najlepszych Drużyny Fortnite, które zdobyły najwyższą punktację,
zostaną zaproszone na rozgrywki lanowe gdzie zostanie rozegrany mecz finałowy
decydujący o finalnym miejscu w rozgrywkach. Finały zostaną rozegrane na
dedykowanej mapie;
4.17. Drużny Fortnite w ramach poszczególnych meczów rozgrywanych w sposób określony w
pkt. 4.16 Regulaminu punktowane są w następujący sposób:
Miejsce 1 65 punktów
Miejsce 2 55 punktów
Miejsce 3 48 punktów
Miejsce 4 43 punkty
Miejsce 5 38 punktów
Miejsce 6 33 punkty
Miejsce 7 30 punktów
Miejsce 8 27 punkty
Miejsce 9 24 punktów
Miejsce 10 21 punktów
11- 15 Miejsce 18 punktów
16 – 20 Miejsce 15 punktów
21 – 25 Miejsce 12 punktów
26 – 30 Miejsce 10 punktów
31 – 35 Miejsce 8 punktów
36 – 40 Miejsce 6 punktów
41 – 50 Miejsce 4 punkty
51 – 75 Miejsce 2 punkty
Każda
eliminacja w
meczu
2 punkty
4.18. Organizator sumuje punktację określoną w pkt.4.17. a zdobytą przez Drużynę Fortnite w
jednym dniu Rozgrywek Fortnite, a wynik służy Organizatorowi do rozstrzygnięcia, która
Drużyna Fortnite przejdzie do Rozgrywek w następnym dniu Rozgrywek Fortnite.
4.19. Drużyny Fortnite w Rozgrywkach Fortnite punktowane są w Punktacji Generalnej
Reprezentacji w następujący sposób:
1 miejsce w Rozgrywce Fortnite 20 PUNKTÓW
2 miejsce w Rozgrywce Fortnite 9 PUNKTÓW
3 miejsce w Rozgrywce Fortnite 5 PUNKTÓW
4-8 miejsce w Rozgrywce Fortnite 4 PUNKTY
9-16 miejsce w Rozgrywce Fortnite 3 PUNKTY
17-32 miejsce w Rozgrywce Fortnite 2 PUNKTY
33-64 miejsce w Rozgrywce Fortnite 1 PUNKT
4.20. Wyniki Drużyn Fortnite uzyskane w każdym dniu Rozgrywek Fortnite oraz inne komunikaty
związane z Rozgrywkami Fortnite, dostępne będą dla Członków Drużyn w Serwisie.
ROZGRYWKA SZACHOWA
4.21. W ramach Rozgrywek Szachowych, w Czasie trwania Rozgrywek Predator Games,
Organizator zakłada następujący schemat przebiegu Predator Games, z zastrzeżeniem, że
układ w drabince w każdym dniu Rozgrywek Szachowych jest dobierany losowo.
4.21.1. [04.11.2024 – start rozgrywek 17:00] Dzień 1 Rozgrywek Szachowych, w którym
Drużyny Szachowe rozegrają 5 meczy w jednym lobby, w tzw. systemie
szwajcarskim, 10+1 (10 minutowa partia + 1 sekunda co ruch), po których, na
podstawie łącznej uzyskanej punktacji z 5 meczy, Organizator wyłoni 256 Drużyn
Szachowych, które osiągnęły najwyższy łączny wynik punktowy i które awansują do
kolejnej fazy;
4.21.2. [05.11.2024 – start rozgrywek 17:00] Dzień 2 Rozgrywek Szachowych, w którym
Drużyny Szachowe rozegrają 5 meczy w jednym lobby, w tzw. systemie
szwajcarskim, 10+1 (10 minutowa partia + 1 sekunda co ruch), po których, na
podstawie łącznej uzyskanej punktacji z 5 meczy, Organizator wyłoni 64 Drużyny
Szachowych, które osiągnęły najwyższy łączny wynik punktowy i które awansują do
kolejnej fazy;
4.21.3. [06.11.2024 – start rozgrywek 17:00] Dzień 3 Rozgrywek Szachowych, w którym
Drużyny Szachowe rozegrają 5 meczy w jednym lobby, w tzw. systemie
szwajcarskim, 10+1 (10 minutowa partia + 1 sekunda co ruch), po których, na
podstawie łącznej uzyskanej punktacji z 5 meczy, Organizator wyłoni 16 Drużyn
Szachowych, które osiągnęły najwyższy łączny wynik punktowy i które awansują do
kolejnej fazy;
4.21.4. [07.11.2024 – start rozgrywek 17:00] Dzień 4 Rozgrywek Szachowych, w którym
Drużyny Szachowe rozegrają 5 meczy w jednym lobby, w tzw. systemie
szwajcarskim, 10+1 (10 minutowa partia + 1 sekunda co ruch), po których, na
podstawie łącznej uzyskanej punktacji z 5 meczy, Organizator wyłoni 4 Drużyny
Szachowych, które osiągnęły najwyższy łączny wynik punktowy i które awansują do
finału turnieju
4.22. W przypadku remisu w punktacji szachowej organizator stworzy dodatkowy mecz
rozstrzygający remis w punktacji, celem ustalenia dokładnego miejsca danej drużyny i
zdeterminowania potencjalnego przyznania nagrody.
4.23. Drużyny Szachowe w Rozgrywkach Szachów punktowane są w Punktacji Generalnej
Reprezentacji w następujący sposób:
1 miejsce w Rozgrywkach
Szachowych
20 PUNKTÓW
2 miejsce w Rozgrywkach
Szachowych
9 PUNKTÓW
3 miejsce w Rozgrywkach
Szachowych
5 PUNKTÓW
4-8 miejsce w Rozgrywkach
Szachowych
4 PUNKTY
9-16 miejsce w Rozgrywkach
Szachowych
3 PUNKTY
17-32 miejsce w Rozgrywkach
Szachowych
2 PUNKTY
33-64 miejsce w Rozgrywkach
Szachowych
1 PUNKT
4.24. Wyniki Drużyn Szachowych uzyskane w każdym dniu Rozgrywek Szachowych oraz inne
komunikaty związane z Rozgrywkami Szachowymi, dostępne będą dla Członków Drużyn w
Serwisie.
ROZGRYWKA ROCKET LEAGUE (PC)
4.25. W ramach Rozgrywek Rocket League, w Czasie trwania Rozgrywek Predator Games,
Organizator zakłada następujący schemat przebiegu Rozgrywek Predator Games z
zastrzeżeniem, że układ w drabince w każdym dniu Rozgrywek Rocket League jest
dobierany losowo.
4.25.1. [09.10.2024 – start rozgrywek 18:00] Dzień 1 Rozgrywek Rocket League, w którym
Drużyny Rocket League rozegrają mecze do pierwszej wygranej, po których
Organizator – na zasadach opisanych poniżej – wyłoni 512 Drużyn Rocket League,
które wygrały swoje mecze i które awansują do kolejnego dnia turnieju:
4.25.1.1. Drużyny Rocket League rozegrają mecze BO1 (Best of one) czyli do
pierwszej wygranej rozgrywki, po których, na podstawie wyniku meczu,
Organizator wyeliminuje drużyny które przegrały swój mecz. Drużyny
Rocket League rozgrywają mecze do momentu w którym w grze zostanie
512 Drużyn Rocket League, które awansują do kolejnego dnia turnieju;
4.25.2. [10.10.2024 – start rozgrywek 18:00] Dzień 2 Rozgrywek Rocket League, w którym
Drużyny Rocket League rozegrają mecze do pierwszej wygranej, po których
Organizator – na zasadach opisanych poniżej – wyłoni 64 Drużyny Rocket League,
które wygrały swoje mecze i które awansują do kolejnego dnia turnieju:
4.25.2.1. Drużyny Rocket League rozegrają mecze BO1 (Best of one) czyli do
pierwszej wygranej rozgrywki, po których, na podstawie wyniku meczu,
Organizator wyeliminuje drużyny które przegrały swój mecz. Drużyny
Rocket League rozgrywają mecze do momentu w którym w grze zostanie
64 Drużyny Rocket League, które awansują do kolejnego dnia turnieju;
4.25.3. [11.10.2024 – start rozgrywek 18:00] Dzień 3 Rozgrywek Rocket League, w którym
Drużyny Rocket League rozegrają mecze do pierwszej wygranej, po których
Organizator – na zasadach opisanych poniżej – wyłoni 16 Drużyn Rocket League,
które wygrały swoje mecze i które awansują do kolejnego dnia turnieju:
4.25.3.1. Drużyny Rocket League rozegrają mecze BO1 (Best of one) czyli do
pierwszej wygranej rozgrywki, po których, na podstawie wyniku meczu,
Organizator wyeliminuje drużyny które przegrały swój mecz. Drużyny
Rocket League rozgrywają mecze do momentu w którym w grze zostanie
16 Drużyny Rocket League, które awansują do kolejnego dnia turnieju;.
4.25.4. [14.10.2024 – start rozgrywek 18:00] Dzień 4 Rozgrywek Rocket League, w którym
Drużyny Rocket League rozegrają mecze do dwóch wygranych, po których
Organizator – na zasadach opisanych poniżej – wyłoni 4 Drużyny Rocket League,
które wygrały swoje mecze i które awansują do kolejnego dnia turnieju:
4.25.4.1. Drużyny Rocket League rozegrają mecze BO3 (Best of three) czyli do
dwóch wygranych rozgrywek, po których, na podstawie wyniku meczu,
Organizator wyeliminuje drużyny które przegrały swoje mecze. Drużyny
Rocket League rozgrywają mecze do momentu w którym w grze zostanie 4
Drużyny Rocket League, które awansują do kolejnego dnia turnieju;.
4.25.5. [15.10.2024 – start rozgrywek 18:00] Dzień 5 Rozgrywek Rocket League, w którym
Drużyny Rocket League rozegrają mecze do trzech wygranych, po których
Organizator – na zasadach opisanych poniżej – wyłoni 2 Drużyny Rocket League,
które wygrały swoje mecze i które awansują na finały Lanowe gdzie zostanie
rozegrany mecz finałowy decydujący o finalnym miejscu w rozgrywkach:
4.25.5.1. Drużyny Rocket League rozegrają mecze BO5 (Best of five) czyli do trzech
wygranych rozgrywek, po których, na podstawie wyniku meczu, Organizator
wyeliminuje drużyny które przegrały swoje mecze. Drużyny Rocket League
rozgrywają mecze do momentu w którym w grze zostaną 2 Drużyny Rocket
League, które awansują na finały Lanowe;.
W tym samym dniu zostanie rozegrany mecz o 3. miejsce determinujący drużynę,
która otrzyma nagrodę za 3. miejsce spośród dwóch Drużyn, które nie uczestniczą
w meczu finałowym.
4.26. Drużyny Rocket League w Rozgrywkach Rocket League punktowane są w Punktacji
Generalnej Reprezentacji w następujący sposób:
1 miejsce w Rozgrywce Rocket
League
20 PUNKTÓW
2 miejsce w Rozgrywce Rocket
League
9 PUNKTÓW
3 miejsce w Rozgrywce Rocket
League
5 PUNKTÓW
4-8 miejsce w Rozgrywce Rocket
League
4 PUNKTY
9-16 miejsce w Rozgrywce Rocket
League
3 PUNKTY
17-32 miejsce w Rozgrywce
Rocket League
2 PUNKTY
33-64 miejsce w Rozgrywce
Rocket League
1 PUNKT
4.27. Wyniki Drużyn Rocket League uzyskane w każdym dniu Rozgrywek Rocket League oraz
inne komunikaty związane z Rozgrywkami Rocket League, dostępne będą dla Członków
Drużyn w Serwisie.
ROZGRYWKA LOL
4.28. W ramach Rozgrywek LOL, w Czasie trwania Rozgrywek Predator Games, Organizator
zakłada następujący schemat przebiegu Rozgrywek Predator Games z zastrzeżeniem, że
układ w drabince w każdym dniu Rozgrywek LOL jest ustawiony losowo.
4.28.1. [14.11.2024 – start rozgrywek 18:00] Dzień 1 Rozgrywek LOL, w którym Drużyny
LOL rozegrają mecze do pierwszej wygranej, po których Organizator – na zasadach
opisanych poniżej – wyłoni 512 Drużyn LOL, które wygrały swoje mecze i które
awansują do kolejnego dnia turnieju:
4.28.1.1. Drużyny LOL rozegrają mecze BO1 (Best of one) czyli do pierwszej
wygranej rozgrywki, po których, na podstawie wyniku meczu, Organizator
wyeliminuje drużyny które przegrały swój mecz. Drużyny LOL rozgrywają
mecze do momentu w którym w grze zostanie 512 Drużyn LOL, które
awansują do kolejnego dnia turnieju;
4.28.2. [15.11.2024 – start rozgrywek 18:00] Dzień 2 Rozgrywek LOL w którym Drużyny
LOL rozegrają mecze do pierwszej wygranej, po których Organizator – na zasadach
opisanych poniżej – wyłoni 128 Drużyny LOL, które wygrały swoje mecze i które
awansują do kolejnego dnia turnieju:
4.28.2.1. Drużyny LOL rozegrają mecze BO1 (Best of one) czyli do pierwszej
wygranej rozgrywki, po których, na podstawie wyniku meczu, Organizator
wyeliminuje drużyny które przegrały swój mecz. Drużyny LOL rozgrywają
mecze do momentu w którym w grze zostanie 128 Drużyny LOL, które
awansują do kolejnego dnia turnieju;
4.28.3. [18.11.2024 – start rozgrywek 18:00] Dzień 3 Rozgrywek LOL, w którym Drużyny
CS2 rozegrają mecze do pierwszej wygranej, po których Organizator – na zasadach
opisanych poniżej – wyłoni 16 Drużyny LOL, które wygrały swoje mecze i które
awansują do kolejnego dnia turnieju:
4.28.3.1. Drużyny LOL rozegrają mecze BO1 (Best of one) czyli do pierwszej
wygranej rozgrywki, po których, na podstawie wyniku meczu, Organizator
wyeliminuje drużyny które przegrały swój mecz. Drużyny LOL rozgrywają
mecze do momentu w którym w grze zostanie 16 Drużyny LOL, które
awansują do kolejnego dnia turnieju;.
4.28.4. [19.11.2024 – start rozgrywek 18:00] Dzień 4 Rozgrywek LOL, w którym Drużyny
CS2 rozegrają mecze do pierwszej wygranej, po których Organizator – na zasadach
opisanych poniżej – wyłoni 4 Drużyny LOL, które wygrały swoje mecze i które
awansują do kolejnego dnia turnieju:
4.28.4.1. Drużyny LOL rozegrają mecze BO1 (Best of one) czyli do pierwszej
wygranej rozgrywki, po których, na podstawie wyniku meczu, Organizator
wyeliminuje drużyny które przegrały swój mecz. Drużyny LOL rozgrywają
mecze do momentu w którym w grze zostanie 4 Drużyny LOL, które
awansują do kolejnego dnia turnieju;.
4.28.5. [21.11.2024 – start rozgrywek 18:00] Dzień 5 Rozgrywek LOL, w którym Drużyny
LOL rozegrają mecze do dwóch wygranych, po których Organizator – na zasadach
opisanych poniżej – wyłoni 2 Drużyny LOL, które wygrały swoje mecze i które
awansują na finały Lanowe gdzie zostanie rozegrany mecz finałowy decydujący o
finalnym miejscu w rozgrywkach:
4.28.5.1. Drużyny LOL rozegrają mecze BO3 (Best of three) czyli do dwóch
wygranych rozgrywek, po których, na podstawie wyniku meczu, Organizator
wyeliminuje drużyny które przegrały swoje mecze. Drużyny LOL rozgrywają
mecze do momentu w którym w grze zostaną 2 Drużyny LOL, które
awansują na finały Lanowe;.
W tym samym dniu zostanie rozegrany mecz o 3. miejsce determinujący drużynę,
która otrzyma nagrodę za 3. miejsce spośród dwóch Drużyn, które nie uczestniczą
w meczu finałowym. Mecze odbędzie się w formacie BO3 (Best of three).
4.29. Drużyny League of Legends w Rozgrywkach League of Legends punktowane są w
Punktacji Generalnej Reprezentacji w następujący sposób:
1 miejsce w Rozgrywce LOL 20 PUNKTÓW
2 miejsce w Rozgrywce LOL 9 PUNKTÓW
3 miejsce w Rozgrywce LOL 5 PUNKTÓW
4-8 miejsce w Rozgrywce LOL 4 PUNKTY
9-16 miejsce w Rozgrywce LOL 3 PUNKTY
17-32 miejsce w Rozgrywce LOL 2 PUNKTY
33-64 miejsce w Rozgrywce LOL 1 PUNKT
4.30. Wyniki Drużyn LOL uzyskane w każdym dniu Rozgrywek LOL oraz inne komunikaty
związane z Rozgrywkami LOL, dostępne będą dla Członków Drużyn w Serwisie.
4.31. Rozgrywki League of Legends rozgrywane są na serwerze EUNE.
4.32. Każdy uczestnik musi spełniać minimalne wymagania gry (przejść samouczek, posiadać
minimalną ilość bohaterów) aby mógł dołączyć do gry niestandardowej.
ROZGRYWKA CS2
4.33. W ramach Rozgrywek CS2, w Czasie trwania Rozgrywek Predator Games, Organizator
zakłada następujący schemat przebiegu Rozgrywek Predator Games z zastrzeżeniem, że
układ w drabince w każdym dniu Rozgrywek CS2 jest ustawiony losowo.
4.33.1. [16.10.2024 – start rozgrywek 18:00] Dzień 1 Rozgrywek CS2, w którym Drużyny
CS2 rozegrają mecze do pierwszej wygranej, po których Organizator – na zasadach
opisanych poniżej – wyłoni 512 Drużyn CS2, które wygrały swoje mecze i które
awansują do kolejnego dnia turnieju:
4.33.1.1. Drużyny CS2 rozegrają mecze BO1 (Best of one) czyli do pierwszej
wygranej rozgrywki, po których, na podstawie wyniku meczu, Organizator
wyeliminuje drużyny które przegrały swój mecz. Drużyny CS2 rozgrywają
mecze do momentu w którym w grze zostanie 512 Drużyn CS2, które
awansują do kolejnego dnia turnieju;
4.33.2. [17.10.2024 – start rozgrywek 18:00] Dzień 2 Rozgrywek CS2 w którym Drużyny
CS2 rozegrają mecze do pierwszej wygranej, po których Organizator – na zasadach
opisanych poniżej – wyłoni 128 Drużyny CS2, które wygrały swoje mecze i które
awansują do kolejnego dnia turnieju:
4.33.2.1. Drużyny CS2 rozegrają mecze BO1 (Best of one) czyli do pierwszej
wygranej rozgrywki, po których, na podstawie wyniku meczu, Organizator
wyeliminuje drużyny które przegrały swój mecz. Drużyny CS2 rozgrywają
mecze do momentu w którym w grze zostanie 128 Drużyny CS2, które
awansują do kolejnego dnia turnieju;
4.33.3. [18.10.2024 – start rozgrywek 18:00] Dzień 3 Rozgrywek CS2, w którym Drużyny
CS2 rozegrają mecze do pierwszej wygranej, po których Organizator – na zasadach
opisanych poniżej – wyłoni 16 Drużyny CS2, które wygrały swoje mecze i które
awansują do kolejnego dnia turnieju:
4.33.3.1. Drużyny CS2 rozegrają mecze BO1 (Best of one) czyli do pierwszej
wygranej rozgrywki, po których, na podstawie wyniku meczu, Organizator
wyeliminuje drużyny które przegrały swój mecz. Drużyny CS2 rozgrywają
mecze do momentu w którym w grze zostanie 16 Drużyny CS2, które
awansują do kolejnego dnia turnieju;.
4.33.4. [21.10.2024 – start rozgrywek 18:00] Dzień 4 Rozgrywek CS2, w którym Drużyny
CS2 rozegrają mecze do pierwszej wygranej, po których Organizator – na zasadach
opisanych poniżej – wyłoni 4 Drużyny CS2, które wygrały swoje mecze i które
awansują do kolejnego dnia turnieju:
4.33.4.1. Drużyny CS2 rozegrają mecze BO1 (Best of one) czyli do pierwszej
wygranej rozgrywki, po których, na podstawie wyniku meczu, Organizator
wyeliminuje drużyny które przegrały swój mecz. Drużyny CS2 rozgrywają
mecze do momentu w którym w grze zostanie 4 Drużyny CS2, które
awansują do kolejnego dnia turnieju;.
4.33.5. [23.10.2024 – start rozgrywek 18:00] Dzień 5 Rozgrywek CS2, w którym Drużyny
CS2 rozegrają mecze do dwóch wygranych, po których Organizator – na zasadach
opisanych poniżej – wyłoni 2 Drużyny CS2, które wygrały swoje mecze i które
awansują na finały Lanowe gdzie zostanie rozegrany mecz finałowy decydujący o
finalnym miejscu w rozgrywkach:
4.33.5.1. Drużyny CS2 rozegrają mecze BO3 (Best of three) czyli do dwóch
wygranych rozgrywek, po których, na podstawie wyniku meczu, Organizator
wyeliminuje drużyny które przegrały swoje mecze. Drużyny CS2 rozgrywają
mecze do momentu w którym w grze zostaną 2 Drużyny CS2, które
awansują na finały Lanowe;.
W tym samym dniu zostanie rozegrany mecz o 3. miejsce determinujący drużynę,
która otrzyma nagrodę za 3. miejsce spośród dwóch Drużyn, które nie uczestniczą
w meczu finałowym. Mecze odbędzie się w formacie BO3 (Best of three).
4.34. Drużyny CS2 w Rozgrywkach CS2 punktowane są w Punktacji Generalnej Reprezentacji w
następujący sposób:
1 miejsce w Rozgrywce CS2 20 PUNKTÓW
2 miejsce w Rozgrywce CS2 9 PUNKTÓW
3 miejsce w Rozgrywce CS2 5 PUNKTÓW
4-8 miejsce w Rozgrywce CS2 4 PUNKTY
9-16 miejsce w Rozgrywce CS2 3 PUNKTY
17-32 miejsce w Rozgrywce CS2 2 PUNKTY
33-64 miejsce w Rozgrywce CS2 1 PUNKT
4.35. Wyniki Drużyn CS2 uzyskane w każdym dniu Rozgrywek CS2 oraz inne komunikaty
związane z Rozgrywkami CS2, dostępne będą dla Członków Drużyn w Serwisie.
FINAŁY ROZGRYWEK
4.36. Mecze o 1. miejsce w Rozgrywkach Fortnite, Rozgrywkach CS2, Rozgrywkach
Szachowych, Rozgrywkach Rocket League i Rozgrywkach LOL rozegrane zostaną w trybie
offline, dniu 11 stycznia 2024 r. w Płocku, przy czym Organizator zastrzega prawo do zmiany
daty oraz miejsca wydarzenia. Dokładne miejsce oraz data wydarzenia finałowego zostaną
ogłoszone podczas trwania turnieju.
4.37. W przypadku Drużyn pochodzących z Placówek Szkolnych znajdujących się poza Płockiem,
Organizator może zapewnić dofinansowanie dojazdu oraz finansowanie zakwaterowania w
Płocku Dla Członków Drużyn biorących udział w meczu o 1. Miejsce oraz dla jednego
opiekuna na Drużynę. Szczegóły dotyczące dofinansowania dojazdu i zakwaterowania
zostaną przekazane Przedstawicielom po wyłonieniu Drużyn, które wezmą udział w
meczach o 1. miejsce.
4.38. W przypadku rezygnacji z uczestniczenia w meczu o 1. miejsce przez Drużynę wyłonioną w
trakcie poszczególnych rozgrywek, do udziału w meczu o 1. miejsce zaproszona zostanie
Drużyna, która zajęła 3. miejsce w danych rozgrywkach. W takim przypadku nagroda za 3.
miejsce – jeżeli jest przewidziana dla danych rozgrywek – zostaje przyznana dla drużyny
zajmującej czwartą lokatę.
4.39. W przypadku wyjazdu Zawodników na Finał, Przedstawiciel jest odpowiedzialny za
pozyskanie od rodziców lub opiekunów małoletnich zgody na wyjazd pod opieką
Przedstawiciela oraz udział dziecka w evencie stacjonarnym.
5. PRAWA I OBOWIĄZKI UCZESTNIKÓW I ORGANIZATORA
5.1. Drużyny, Członkowie Drużyn i Przedstawiciele zobowiązują się do uczciwego uczestnictwa
w Rozgrywkach Predator Games. Organizator zabrania wykorzystywania zewnętrznych
wobec gry lub odpłatnie dostępnych wewnątrz gry kodów, kluczy lub innych mechanizmów
mogących wpłynąć na wynik Rozgrywek Predator Games i poszczególnych rozgrywek.
5.2. Niedozwolonym jest w szczególności:
5.2.1. wykorzystywanie błędów w infrastrukturze gry lub Oprogramowania,
5.2.2. instalacja oprogramowania służącego do zaburzenia przebiegu gry lub wpływania
na jej naturalny bieg, np. poprzez używanie sprzętu zewnętrznego jak i peryferiów
np. ale nie wyłącznie: macro w klawiaturze lub myszce Członka Drużyny, program
Cheat Engine i podobne, wszelkiego rodzaju wallhacki i aimboty tj. oprogramowanie
służące do wspomagania Członka Drużyny w celowaniu lub widoczności,
5.2.3. wymuszanie zmiany przebiegu Rozgrywek Predator Games,
5.2.4. prowadzenie rozgrywki za pośrednictwem podmiotów innych niż Członkowie
Drużyny,
5.2.5. wprowadzanie na Serwer Rozgrywek treści nieprawdziwych, niezgodnych z prawem
lub dobrymi obyczajami (dotyczy zarówno komunikacji z Organizatorem, innymi
uczestnikami Rozgrywek Predator Games oraz nazw Członków Drużyn na
Serwerze Rozgrywek),
5.2.6. posługiwanie się przez Członków Drużyn w ramach rozgrywek (tzn. jako nick name
w serwisach służących do prowadzenia rozgrywek oraz na Serwerze Rozgrywek)
nazwami użytkowników zawierającymi treści wulgarne lub w inny sposób sprzeczne
z dobrymi obyczajami lub Regulaminem.
5.3. Członkowie Drużyny i/lub Przedstawiciel zobowiązani są natychmiastowego informowania
Organizatora o wszystkich nieprawidłowościach związanych z przebiegiem Rozgrywek
Predator Games, w tym o podejrzanych aktywnościach innych Drużyn w Czasie trwania
Rozgrywek Predator Games.
5.4. Członkowie Drużyny mają prawo do bieżącej informacji na temat przebiegu Rozgrywek
Predator Games i jego wyników, a także do zadawania Organizatorowi pytań za
pośrednictwem Serwisu, a także Serwera Rozgrywek lub adres e-mail:
kontakt@predatorgames.pl, z zastrzeżeniem, że Organizator nie udziela wskazówek
dotyczących mechanizmu gier, których dotyczą rozgrywki w Rozgrywkach Predator Games.
5.5. Członkowie Drużyny, a w przypadku małoletnich ich rodzice lub opiekunowie prawni, jak
również całe Drużyny lub Reprezentacje (reprezentowane przez Przedstawiciela) mogą w
każdej chwili złożyć oświadczenie o rezygnacji z udziału w Rozgrywkach Predator Games
poprzez przesłanie stosownej wiadomości pod adresem e-mail: kontakt@predatorgames.pl.
W sytuacji, w której rezygnacja Członka Drużyny powoduje, iż łączna liczba Członków
Drużyny jest mniejsza niż określona w Regulaminie, Organizator może wykluczyć Drużynę z
uczestnictwa w Rozgrywkach Predator Games. W celu zapobieżenia wykluczeniu Drużyny z
uczestnictwa w Rozgrywkach Predator Games, Drużyna, za pośrednictwem Przedstawiciela
może wskazać zastępstwo za Członka Drużyny, który zrezygnował z udziału w
Rozgrywkach Predator Games. W takim przypadku Przedstawiciel zobowiązuje się przesłać
stosowną wiadomość pod adresem e-mail Organizatora: kontakt@predatorgames.pl i
postępować zgodnie ze wskazówkami Organizatora w celu włączenia nowego Członka do
Drużyny. Zmiana Członka Drużyny jest możliwa wyłącznie w Okresie trwania Rozgrywek
(przed grą) ale nie w okresie faktycznego rozgrywania Rozgrywek (w trakcie gry) Fortnite,
Rozgrywek LOL, Rozgrywek Rocket League i Rozgrywek Szachowych.
5.6. Organizator zastrzega prawo do wykluczenia z Rozgrywek Predator Games Członka
Drużyny lub całej Drużyny w sytuacji, w której naruszają postanowienia Regulaminu lub w
inny sposób ich działania są sprzeczne z dobrymi obyczajami, regułami netykiety lub
zasadami fair play.
5.7. Organizator ma wyłączne prawa do streamowania przebiegu rozgrywek w sieci Internet za
pośrednictwem serwisu Twitch, YouTube lub innego serwisu Internetowego i bieżącego
obserwowania przebiegu rozgrywek. Transmisja z rozgrywek może być rejestrowana przez
Organizatora. Podczas transmisji z rozgrywek nie będzie widoczny wizerunek Członków
Drużyn. W ramach transmisji będą widoczne nazwy nicków Członków Drużyny.
5.8. Organizator ma prawo do zmiany harmonogramu rozgrywek lub terminu Czasu trwania
Rozgrywek wedle własnego uznania, w szczególności w sytuacji awarii serwisów
internetowych, za pośrednictwem których prowadzone są rozgrywki, w tym
Oprogramowania, wykrycia nieuprawnionej ingerencji w przebieg rozgrywek, awarii sieci
Internet lub infrastruktury technicznej Organizatora lub właściciela Oprogramowania,
uniemożliwiających lub utrudniających nadzór nad przebiegiem rozgrywek. O zmianie
harmonogramu rozgrywek lub Czasu trwania Rozgrywek Organizator poinformuje Drużyny
na Serwerze Rozgrywek, a Przedstawiciela w Serwisie.
6. NAGRODY W ROZGRYWKACH PREDATOR GAMES
6.1. Nagrody w Rozgrywkach Predator Games podzielone są z uwagi na wynik Drużyn
osiągnięty w Rozgrywkach Fortnite, Rozgrywkach LOL, Rozgrywkach Rocket League,
Rozgrywkach CS2 i Rozgrywkach Szachowych, a także z uwagi na wynik osiągnięty przez
Reprezentację Placówki Szkolnej w Punktacji Generalnej Reprezentacji.
6.2. Nagrody w Rozgrywkach Predator Games przysługują Członkom Drużyn, które zdobyły 3
pierwsze miejsca w Rozgrywkach LOL, 3 pierwsze miejsca w Rozgrywkach Fortnite, 2
pierwsze miejsca w Rozgrywkach Szachowych oraz 3 pierwsze miejsca w Rozgrywkach
Rocket League, a także Placówkom Szkolnym, z których pochodzą Reprezentacje
Placówek Szkolnych, które zdobyły 3 pierwsze miejsca w Punktacji Generalnej
Reprezentacji.
6.3. Ogłoszenie zwycięskich Drużyn Fortnite, Drużyn LOL, Drużyn CS2, Drużyn Rocket League,
Drużyn Szachowych i Placówek Szkolnych uprawnionych do nagród w Rozgrywkach
Predator Games nastąpi w terminie do dnia 31.01.2025 roku za pośrednictwem Serwisu.
6.4. Spośród Członków Drużyn, które zajęły 1. miejsce w Rozgrywkach Fortnite, Rozgrywkach
Szachowych, rozgrywkach Rocket League i Rozgrywkach LOL wyłonionych zostanie 4
MVP (Most Valuable Player) – po jednym w Rozgrywkach Fortnite, Rozgrywkach
Szachowych, rozgrywkach Rocket League i Rozgrywkach LOL. Tytuł MVP otrzyma Członek
Drużyny zwycięskiej, który uzyskał najlepsze statystyki.
Do ustalenia najlepszych statystyk brane są pod uwagę: stosunek zabójstw do śmierci
(łącznie z asystami, jeśli gra to oferuje) lub ilość strzelonych bramek (oraz asyst, jeśli gra to
oferuje). Tytuł MVP w Rozgrywkach Szachowych otrzyma Członek Drużyny, który rozegrał
mecz o 1. miejsce.
6.5. W Rozgrywkach Predator Games przewidziano następujące nagrody dla Członków Drużyn
oraz Placówek Szkolnych, z których pochodzą Reprezentacje Placówek Szkolnych:
Gra Miejsce
Ilości
nagród Nagroda Model Wartość:
Rocket League
1 5 Laptop Predator Helios Neo 16 6799zł
2 5 Hulajnoga Predator Extreme 5499zł
3 5 Desktop MAD DOG VALORAIR 4449zł
Fortnite
1 2 Laptop Predator Helios Neo 16 6799zł
2 2 Hulajnoga Predator Extreme 5499zł
3 2 Desktop MAD DOG VALORAIR 4449zł
Counter Strike 2
1 7 Laptop Predator Helios Neo 16 6799zł
2 7 Hulajnoga Predator Extreme 5499zł
3 7 Desktop MAD DOG VALORAIR 4449zł
League of
Legends
1 7 Laptop Predator Helios Neo 16 6799zł
2 7 Hulajnoga Predator Extreme 5499zł
3 7 Desktop MAD DOG VALORAIR 4449zł
Szachy
1 2 Laptop Predator Helios Neo 16 6799zł
2 2 Hulajnoga Predator Extreme 5499zł
3 2 Desktop MAD DOG VALORAIR 4449zł
Rodzaj szkoły Gry Miejsce Nagroda: Wartość:
Podstawowa Rocket League + Fortnite + Szachy 1
Bon na zakupy w
Media Expert 65 000,00 zł
Podstawowa Rocket League + Fortnite + Szachy 2
Bon na zakupy w
Media Expert 30 000,00 zł
Podstawowa Rocket League + Fortnite + Szachy 3
Bon na zakupy w
Media Expert 12 500,00 zł
Ponadpostawowa
Counter Strike 2 + League of
Legends + Szachy 1
Bon na zakupy w
Media Expert 65 000,00 zł
Ponadpostawowa
Counter Strike 2 + League of
Legends + Szachy 2
Bon na zakupy w
Media Expert 30 000,00 zł
Ponadpostawowa
Counter Strike 2 + League of
Legends + Szachy 3
Bon na zakupy w
Media Expert 12 500,00 zł
6.6. Nagrody nie podlegają wymianie na inną wygraną lub na wygraną innego rodzaju, w tym na
towary, usługi ani na ich równowartość pieniężną. W przypadku rezygnacji z nagrody lub jej
nieodebrania Organizator zastrzega prawo do zatrzymania nagrody.
6.7. Nagrody zostaną wydane uprawnionym w terminie 30 dni roboczych od dnia ogłoszenia
zwycięskich Drużyn i Placówek Szkolnych, pod warunkiem przekazania Organizatorowi
odpowiednich danych umożliwiających wydanie Nagród. Po ogłoszeniu zwycięskich Drużyn
i Placówek Szkolnych, Organizator skontaktuje się za pośrednictwem e-mail z członkami
Drużyn oraz Przedstawicielami w celu przekazania do uzupełnienia protokołu odbioru
nagród. Członkowie Drużyn oraz Przedstawiciele powinni odesłać na adres e-mail
Organizatora uzupełniony protokół przekazania nagród w terminie 7 dni od jego przesłania
przez Organizatora.
6.8. Organizator zastrzega sobie prawo do weryfikacji poprawności danych osobowych,
przekazanych Organizatorowi zgodnie z pkt. 6.7. Nieprzekazanie danych, przekazanie
danych po terminie określonym w punkcie 6.7 lub przekazanie nieprawdziwych lub
nieprawidłowych danych skutkuje utratą prawa do otrzymania Nagrody.
6.9. Nagroda stanowi wygraną w konkursach i grach organizowanych i emitowanych
(ogłaszanych) przez środki masowego i w związku z tym może podlegać opodatkowaniu.
Jeżeli przepisy prawa przewidują powstanie obowiązku podatkowego zależnie od wartości
nagrody, to do wartości nagrody zostanie dodana dodatkowa nagroda pieniężna w kwocie
stanowiącej 11,11% wartości nagrody. W takim przypadku część nagrody, stanowiąca
dodaną kwotę pieniężną, nie zostanie wypłacona nagrodzonym, lecz pobrana zostanie
przez Organizatora, przed wydaniem nagrody, jako 10% zryczałtowany podatek dochodowy
od łącznej wartości nagrody, o którym mowa w ustawie z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku
dochodowym od osób fizycznych. Nagrodzeni wyrażają zgodę na potrącenie i
odprowadzenie w ich imieniu do właściwego urzędu skarbowego zryczałtowanego podatku
od nagrody przez Organizatora – zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa
podatkowego, w szczególności z ww. ustawą. Zgoda jest równoznaczna z potrąceniem
przyznanej do nagrody premii pieniężnej odpowiadającej wysokości zryczałtowanego
podatku od nagrody w Rozgrywkach Predator Games.
6.10. Drużyny rejestrując się i biorąc udział w Rozgrywkach Fortnite, Rozgrywkach LOL,
Rozgrywkach Rocket League oraz Rozgrywkach Szachowych wyrażają zgodę na
dystrybucję nagród w formie cyfrowej (Xbox Game Pass wysyłany w formie mailowej).
7. DANE OSOBOWE
7.1. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w Serwisie w związku z udziałem w
Rozgrywkach Predator Games jest Organizator – Fantasyexpo sp. z o.o. (ul. Prosta 36,
53-508 Wrocław). Pełna treść informacji o zasadach przetwarzania danych osobowych
przez Organizatora jest dostępna w Polityce Prywatności, stanowiącej Załącznik nr 3 do
Regulaminu.
7.2. Administratorem danych osobowych przetwarzanych na stronach administrowanych przez
Operatora jest GREZLY sp. z o.o. Pełna treść informacji o zasadach przetwarzania danych
osobowych przez Operatora jest dostępna w jego Polityce Prywatności, dostępnej pod
linkiem: https://tft.arrmy.gg/pl/privacy-policy.
8. REKLAMACJE
8.1. Wszelkie zakłócenia w przebiegu Rozgrywek Predator Games i jego poszczególnych
rozgrywek mogą być reklamowane przez Członków Drużyn i Przedstawicieli poprzez
zgłoszenie wysłane Organizatorowi pod adresem poczty elektronicznej
kontakt@predatorgames.pl lub za pośrednictwem listu pod adresem: Fantasyexpo Sp. z o.o.
z siedzibą w Wrocławiu, ul. Prosta 36, 53-508 Wrocław.
8.2. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać co najmniej: imię i nazwisko Członka Drużyny
lub Przedstawiciela, nazwę Drużyny, adres e-mail podany podczas wyrażenia zgody na
udział w Rozgrywkach Predator Games i opis zdarzenia będącego przedmiotem reklamacji.
8.3. Zgłoszenia reklamacyjne będą na bieżąco odczytywane przez zespół obsługi Organizatora i
rozpatrywane w terminie 14 dni.
8.4. W celu możliwie najszybszego zakończenia postępowania reklamacyjnego Członek Drużyny
lub Przedstawiciel powinien określić zakres swoich oczekiwań związanych ze składaną
reklamacją.
8.5. Organizator zastrzega, że rozpatrzenie reklamacji może wymagać uzyskania od Członka
Drużyny lub Przedstawiciela dodatkowych wyjaśnień – czas udzielania wyjaśnień przez
Użytkownika każdorazowo przedłuża okres rozpoznania reklamacji.
8.6. Odpowiedź na reklamację zostanie przesłana do Członka Drużyny lub Przedstawiciela na
adres e-mail podany w procesie rejestracji w Rozgrywkach Predator Games lub
korespondencyjnie w przypadku zgłoszenia reklamacji w formie przesyłki listowej.
9. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
9.1. Organizator zastrzega, w zakresie w jakim dopuszczalne jest to zgodnie z obowiązującymi
przepisami, prawo do dokonywania zmian i modyfikacji Regulaminu w przypadku zaistnienia
istotnych przyczyn związanych z technicznym bądź merytorycznym aspektem przebiegu
Rozgrywek Predator Games lub działalności Organizatora, w tym w szczególności w
przypadku zmian w obowiązujących przepisach prawa, przy czym informacja o planowanej
zmianie Regulaminu zostanie przesłana na adres poczty elektronicznej z odpowiednim, co
najmniej 7-dniowym wyprzedzeniem, tak żeby Członkowie Drużyny i Przedstawiciele mogli
zapoznać się z planowanymi zmianami.
9.2. Zmieniony Regulamin zostanie opublikowany w postaci ujednoliconego tekstu Regulaminu
w Serwisie.
9.3. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie zastosowanie mają przepisy prawa
polskiego, a w szczególności przepisy kodeksu cywilnego. W przypadku braku regulacji
danej kwestii przez powszechnie obowiązujące przepisy, Organizator uprawniony jest do
podjęcia decyzji w sprawach nieuregulowanych Regulaminem
Załączniki do Regulaminu:
Załącznik nr 1 – wzór zgody rodzica lub opiekuna prawnego na udział w rozgrywkach
Załącznik nr 2 – wzór zgody Placówki Szkolnej
Załącznik nr 3 – Polityka Prywatności
Załącznik nr 1 – wzór zgody rodzica lub opiekuna prawnego na udział w rozgrywkach
Imię i nazwisko rodzica lub
opiekuna:……………………………………………………………………………………………….
Imię i nazwisko
Dziecka…………………………………………………………………………………………………………………….
Nazwa Placówki Szkoleniowej dziecka:
……………………………………………………………………………………………..
Nazwa gry, w którą będzie grało dziecko w ramach Rozgrywek:
………………………………………………………
Zgoda na zarejestrowanie i udział dziecka w Rozgrywkach Predator Games
● Wyrażam zgodę na udział Dziecka, którego jestem rodzicem / opiekunem prawnym, na udział w
rozgrywkach Predator Games.
● Znana mi jest treść Regulaminu Serwisu Predator Games oraz Regulaminu Rozgrywek Predator
Games, dostępnych pod adresem predatorgames.pl oraz akceptuję ich postanowienia. Przyjmuję
odpowiedzialność za ewentualne nieprzestrzeganie regulaminów przez moje Dziecko.
● W związku z powyższym wyrażam zgodę na zarejestrowanie udziału Dziecka w Reprezentacji
Placówki Szkolnej oraz potwierdzenie rejestracji przez nauczyciela, i w tym celu wyrażam zgodę na
przetwarzanie danych osobowych mojego Dziecka.
Oświadczenia w związku z wyrażonymi zgodami:
● Wiem, że wyrażenie powyższych zgód jest dobrowolne, ale stanowi warunek zarejestrowania
dziecka w Rozgrywkach.
● Oświadczam, że moje dziecko korzysta z gry wskazanej w oświadczeniu za moją zgodą i wiedzą
oraz pod moją kontrolą rodzicielską. Znana jest mi rekomendowana klasyfikacja wiekowa oraz
klasyfikacja treści ww. gry wg PEGI i/lub ocena treści występujących w grze wg SPIDOR.
● Wiem, że udział dziecka w Rozgrywkach wiąże się z przetwarzaniem jego danych na potrzeby
udziału w Rozgrywkach oraz koniecznością potwierdzenia poprzez link aktywacyjny wysłany, na
adres e-mail podany przy rejestrowaniu dziecka w Reprezentacji. Brak potwierdzenia, jest
równoważny z wycofaniem zgody na rejestrację dziecka i usunięciem go z Reprezentacji.
● W każdej chwili mogę wycofać zgodę na udział dziecka w rozgrywkach, poprzez wysłanie
wiadomości e-mail na adres kontakt@predatorgames.pl, co może skutkować zastąpieniem dziecka
przez zawodnika rezerwowego lub całkowitym wycofaniem Reprezentacji, której członkiem było
dziecko z rozgrywek.
● Jednocześnie wyrażam zgodę/nie wyrażam zgody* na publikację nicku w grz oraz wizerunku
mojego dziecka na potrzeby dokumentacji i celów promocyjnych rozgrywek, na stronach
internetowych oraz profilach na portalach społecznościowych Organizatora i Partnerów oraz w
publikacjach prasowych.
Data: ………………. Podpis …………………………………
Administratorem danych osobowych Twojego dziecka jest Fantasyexpo Sp. z o.o. Będziemy przetwarzać
dane Twojego dziecka, aby umożliwić mu udział w Rozgrywkach Predator Games oraz aby kontaktować się
z nim w tym celu. Za zgodą Twojego dziecka będziemy przetwarzać jego dane w celu informowania go o
ofertach handlowych na zasadach określonych w Regulaminie newslettera, w tym o przyszłych edycjach
Rozgrywek oraz ułatwienia rejestrach w przyszłych edycjach. Twoje dziecko ma prawo dostępu do swoich
danych, prawo ich usunięcia i inne prawa. Szczegółowe informacje w polityce prywatności.
Załącznik nr 2 – Wzór zgody Placówki Szkolnej
[ Miejscowość ] dnia ________ 2024 roku
Od:
[ Dane Placówki Szkolnej ]
Do:
Fantasyexpo Sp. z o.o.
ul. Prosta 36, 53-508 Wrocław
OŚWIADCZENIE/ZGODA
Niniejszym zaświadczam, iż Pan/Pani _____________________________, posługujący/a się
imię i nazwisko nauczyciela
adresem e-mail: ___________________________________ wykonuje zawód nauczyciela w
adres e-mail wskazany przy rejestracji w Serwisie
________________________ i otrzymał/a zgodę władz ww. placówki na rejestrację w Serwisie
nazwa Placówki Szkolnej
mieszczącym się pod adresem: predatorgames.pl, Reprezentacji Placówki Szkolnej składającej się z
uczniów ww. placówki, którzy wezmą udział w „Rozgrywkach Predator Games Sezon 2”, w tym na
przekazanie danych członków Reprezentacji Placówki Szkolnej administratorowi serwisu zgodnie z Polityką
Prywatności, Regulaminem Serwisu oraz Regulaminem Rozgrywek, dostępnymi pod adresem
predatorgames.pl.
Potwierdzam, że nauczyciel jest upoważniony do przetwarzania danych osobowych uczniów ww. Placówki,
do których dostęp otrzyma od Operatora Rozgrywek (GREZLY sp. z o.o.) po potwierdzeniu swojej
tożsamości i zatrudnienia w Placówce niniejszym oświadczeniem.
w imieniu Placówki Szkolnej:
______________________
imię i nazwisko, stanowisko
pieczęć Placówki Szkolnej