REGULAMIN V OGÓLNOPOLSKIEGO KONKURSU NA PREZENTACJĘ MULTIMEDIALNĄ - „Chrzest Polski”

13 wrzesień 2024
Kategoria Konkursy
13 września 2024, Komentarze Możliwość komentowania REGULAMIN V OGÓLNOPOLSKIEGO KONKURSU NA PREZENTACJĘ MULTIMEDIALNĄ – „Chrzest Polski” została wyłączona

REGULAMIN

V OGÓLNOPOLSKIEGO KONKURSU

NA PREZENTACJĘ MULTIMEDIALNĄ – „Chrzest Polski”

  1. Organizatorem konkursu jest:

Fundacja „SŁOWO”

  1. Wybickiego 10

84-230 Rumia

Osoba do kontaktu: Wioleta Żurawska, e-mail: biuro@fundacjaslowo.pl

  1. Cele konkursu:
  • Promocja Święta Chrztu Polski jako nowego i bardzo ważnego święta;
  • Wspieranie postaw patriotycznych młodego pokolenia, propagowanie treści

patriotycznych oraz pielęgnowanie kulturowego dziedzictwa kraju;

  • Rozwijanie umiejętności posługiwania się technologią informacyjną.
  1. Adresaci konkursu:

Konkurs skierowany jest do uczniów szkół podstawowych klas VII-VIII, uczniów szkół

ponadpodstawowych oraz wychowanków placówek kulturalno-oświatowych od 14 do 19 roku

życia.

  1. Zakres tematyczny konkursu:

Prace wykonane jako prezentacje multimedialne mają w swojej tematyce nawiązywać do

wydarzeń dotyczących historii Polski związanych z Chrztem Polski.

  1. Warunki uczestnictwa:
  • dokładne zapoznanie się z Regulaminem V Ogólnopolskiego Konkursu na prezentację

multimedialną – „Chrzest Polski”;

  • nadesłanie zgłoszenia konkursowego wraz z pracą przez formularz zawarty na stronie

http://swietochrztu.pl/5konkurs/ do 30.11.2024 r.

 

  1. Prezentacja multimedialna musi spełniać następujące wymagania:
  • Być wykonana w programie Power Point bądź w programie Impress i zapisana w formacie video;
  • zostać opublikowana na kanale YouTube jako film niepubliczny/prywatny (zapewniający dostęp osobie, która posiada link) – Tytuł filmu powinien zawierać formułę „V Ogólnopolski Konkurs na prezentację multimedialną „Chrzest Polski”, w opisie filmu należy umieścić dane autora: imię i nazwisko, wiek, szkoła wraz z miejscowością;
  • zawierać od 15 do 30 slajdów (czas prezentacji 10-15 min.);
  • zawierać stronę tytułową z danymi autora: imię i nazwisko, wiek, szkoła, imię i nazwisko opiekuna;
  • zawierać informacje o wykorzystanych materiałach źródłowych.
  1. Kryteria oceny:
  • zgodność treści z tematyką konkursu,
  • pomysłowość,
  • oryginalność,
  • nowatorskie spojrzenie na historię,
  • walory artystyczne,
  • poprawność techniczna i merytoryczna,
  • dobór treści.
  1. Przesyłanie prac:
  • TYLKO za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie http://swietochrztu.pl/5konkurs/ do dnia 30 listopada 2024 r.;
  • każda szkoła może nadesłać dowolną ilość prac (prace mogą zostać wysłane zarówno przez ucznia jak i nauczyciela, każdą z prac należy zgłosić osobno);
  • należy wypełnić wszystkie rubryki w formularzu zgłoszeniowym: imię i nazwisko, wiek autora pracy; adres szkoły rekomendującej pracę, imię i nazwisko nauczyciela, pod kierunkiem którego praca została wykonana oraz telefon kontaktowy do nauczyciela, mail nauczyciela oraz ucznia link do pracy w formacie video opublikowanej na YouTube (film prywatny/niepubliczny) oraz zaakceptować warunki konkursu (treść w załączniku nr 1);
  • prace wykonane niezgodnie z regulaminem, nadesłane po terminie lub w sposób inny niż przez formularz nie będą brane pod uwagę przy ocenie konkursowej;
  • nadesłane prace przechodzą na własność organizatora, który zastrzega sobie prawo do ich publikacji;
  • prace zawierające błędy merytoryczne nie będą podlegały ocenie;
  • prace przechodzą na własność organizatora i nie będą odsyłane.

 

  1. Podział nagród*:
  • 700 zł za zajęcie pierwszego miejsca;
  • po 500 zł za trzy drugie miejsca;
  • po 300 zł za pięć trzecich;
  • Nagrody książkowe dla trzydziestu wyróżnień.

*Organizator zastrzega sobie prawo do innego podziału nagród.

  1. Ocena prac:
  • Oceny pracy dokona Jury powołane przez Organizatora;
  • decyzja komisji konkursowej jest nieodwołalna;
  • przystępujący do konkursu uczestnik akceptuje postanowienia powyższego regulaminu.
  1. Postanowienia końcowe:
  • Organizator konkursu skontaktuje się z opiekunem/ szkołą ucznia, w przypadku, gdy został on laureatem konkursu.
  • Lista laureatów zostanie opublikowana na stronie fundacjaslowo.pl oraz swietochrztu.pl do końca grudnia 2024 r.;

UWAGA: organizator zastrzega sobie prawo do zmiany terminu publikacji listy laureatów konkursu. W powyższym przypadku poinformuje o tym na stronach internetowych. Jeśli termin publikacji listy laureatów się zmieni, do końca grudnia 2024 r. opublikowana zostanie lista osób zakwalifikowanych do II etapu konkursu (finalistów na poziomie ogólnopolskim).

Finaliści otrzymają dyplomy drogą mailową.

  • Dyplomy i nagrody książkowe zostaną przesłane pocztą na adresy szkół laureatów, natomiast pieniężne na wskazane przez laureatów numery kont.
  • Dyplomy uczestnictwa w konkursie oraz wszystkie inne zaświadczenia nie są wysyłane automatycznie, a na życzenie. Aby je otrzymać należy zgłosić się mailowo na adres:

biuro@fundacjaslowo.pl.

 

Załącznik nr 1*

*UWAGA: Nie ma konieczności osobnego wypełniania załącznika – jest on częścią formularza

zgłoszeniowego do konkursu poprzez Google Forms i tam należy wyrazić zgodę. Załącznik nr 1

zamieszczony jest w regulaminie w celach informacyjnych.

Wyrażam zgodę na:

Przetwarzanie udostępnionych przeze mnie w/w danych osobowych w celu wzięcia udziału w V

OGÓLNOPOLSKIM KONKURSIE NA PREZENTACJĘ MULTIMEDIALNĄ – „Chrzest

Polski” organizowanym przez Fundację „SŁOWO”, ul. Wybickiego 10, 84-230 Rumia, zgodnie z

art. 6 ust. 1 lit. a, Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679, tzw.

Rozporządzenia RODO. Ponieważ udział w konkursie jest dobrowolny, brak zgody uniemożliwi udział

w wydarzeniu.

Wyrażam zgodę na publikację przez Organizatora imienia i nazwiska oraz wizerunku uczestnika

konkursu na stronach internetowych (www.fundacjaslowo.pl, www.swietochrztu.pl i fanpage

Facebooka przypisanych do tych stron) oraz w materiałach marketingowych, a także w mediach

społecznościowych.

…………………………………………………….

podpis opiekuna prawnego małoletniego uczestnika konkursu

lub pełnoletniego uczestnika konkursu

 

 

Klauzula informacyjna

Zgodnie z art. 13 Ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.

(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r.), tzw. Rozporządzenia RODO informujemy, iż administratorem

danych osobowych Uczestników konkursu jest: Fundacja „SŁOWO”, ul. Derdowskiego 23, 84-230

Rumia. W celu skontaktowania się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych należy wysłać

wiadomość na adres e-mail: rodo@fundacjslowo.pl). Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie

art. 6 ust. 1 pkt. a Rozporządzenia RODO. Dane osobowe przetwarzane będą w celu identyfikacji osób

biorących udział w wyżej wymienionym konkursie. Odbiorcami danych będą upoważnieni do ich

otrzymania na podstawie obowiązujących przepisów prawa. Dane osobowe będą przetwarzane do

momentu wycofania zgody na ich przetwarzanie. Wycofanie zgody będzie się wiązało z wycofaniem

udziału w w/w. konkursie. Aby wycofać zgodę należy powiadomić o tym Fundacja „SŁOWO”, ul.

Derdowskiego 23, 84-230 Rumia, wysyłając wiadomość na adres e-mail rodo@fundacjslowo.pl

Każda osoba korzystająca z usługi ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo do

ich sprostowania, prawo do ich usunięcia oraz prawo do ograniczenia ich przetwarzania. Ponadto także

prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania,

prawo do przenoszenia danych oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich

danych osobowych. Ponadto każdej osobie przysługuje prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu

Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, że przetwarzanie danych osobowych jego dotyczących

narusza przepisy RODO. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Nie podanie wymaganych

danych osobowych wiąże się z brakiem możliwości udziału w w/w konkursie.

ORGANIZATOR – Fundacja „SŁOWO”

Komentarze zablokowane.